De voorbereidingen - Reisverslag uit Drijber, Nederland van Roanne Daling - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Drijber, Nederland van Roanne Daling - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Roanne

04 Februari 2016 | Nederland, Drijber

¡Hola!

Leuk dat jullie mijn reisverslag lezen! Inmiddels ben ik mij druk aan het voorbereiden op mijn reis naar Lima op 4 maart. Precies over 1 maand zit ik dus al in het vliegtuig.
Tijdens mijn verblijf in Peru hoop ik een blog bij te houden en er af en toe wat op te zetten.

In Lima ga ik de kinderen van de familie Kleinbloesem lesgeven. Dit zendelingengezin woont al een tijdje in Lima en is uitgezonden via de GZB.
Een hele mooi maar ook spannende uitdaging, verschillende leeftijden in één (klein) klasje.
Willen jullie meer weten over het gezin? Dan is het misschien leuk om even op hun website te kijken: https://www.gzb.nl/zendingswerkers/peter-en-gerdine-kleinbloesem/home?user_id=46

Eigenlijk weet ik nog niet zo goed wat mij te wachten staat. Ik laat het gewoon lekker over mij heen komen.
Ik denk dat het wel even wennen is om in een grote stad te wonen (Lima is ongeveer 20000 keer zo groot als Drijber).
Het gezin is nu voor een tijdje op verlof in Nederland. Dit betekent dat ik samen met het gezin naar Lima vlieg. Dit vind ik wel een fijne gedachte want dat weet ik zeker dat ik er kom haha.

Mochten jullie nog vragen hebben over mijn tijd daar? Dan hoor ik het wel!!

¡Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roanne

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 103965

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 30 November -0001

Peru

Landen bezocht: